״פייק דרוז״

 שר התקשורת, נאמר מיד, מתאים לליכוד הזה ככפפה ליד.
איוב קרא, שר לענייני ד׳ימים

סלמאן מצאלחה

״פייק דרוז״


הנה הופיע בשמי ארצנו וזיר התעמולה ומאור הגולה, או שמא נקרא לו המורשה לענייני חוק הלאום והחיסולים בתקשורת מטעם אדונו ורבו ראש הממשלה, בנימין נתניהו. כנראה שהשר המתאמץ לשמש בתפקיד ״נכבד ערבי״ מן המניין יודע את נפש בהמתו הרועה בכרי הדשא של הליכודיאדה. ככל שקולו ניחר ומתטפש בהפרחת סיסמאות פופוליסטיות וגזעניות ככל שעולה קרנו בקרב בני ״העם הנבחר״. עיין ערך: חזן, אוחנה, אמסלם, רגב וכו׳.

מן המפורסמות שאנשי המזרח אוהבים מאוד את גינוני הכבוד. לכן, אין להתפלא על כך שבטורנירים השנתיים של הליכודיאדה לא נפקד מקומו של השר איוב קרא. השר שבא מן הכפור בכפר הכרמלי עמל ימים כלילות כדי לזכות ב״כבוד״ הליכודיאדי. כך נמצאנו עדים לכך שהשר, סר הטעם, לא חדל בשנים האחרונות לגרום להרמות גבות בשל התבטאויותיו הנלעגות. הגדיל לעשות באחרונה בהצביעו על ״חוק הלאום״ הכורת את ענף המולדת עליו הוא יושב.

כנראה שמר קרא למד להפנים את שפת הקוד שבה נכתבה תוכנת הליכוד החדש. ״סרטן״ מבקשי המקלט של שרת הספורט הציוני הביאהּ עד מילוי תפקיד ממלאת מקום ראש ממשלה. כך נדחף לו השר קרא למסלול המירוצים, הלך על כל הקופה, שלף והדביק למבקשי המקלט את המונח ״מפגע תברואתי״.

זאת ועוד. לאחר שגונב לאוזניו מונח לועזי רווח הוא עט על המציאה מיד: ״כל אחד שיביא פייק ניוז״, התעלג קרא בקול והוסיף: ״יביא על עצמו גזר דין מוות", פסק השר פה אחד כשופט קו בליגה ז׳.

שר התקשורת, נאמר מיד, מתאים לליכוד הזה ככפפה ליד. שכן, בהיותו בן-ערב במפלגה שסירסה זה כבר את תורת ז׳בוטינסקי, הוא לבטח ״ירווה לו שם בנחת, משפע ואושר...״, בחברת המגדלור לבית חזן או המגדלורית לבית סיבוני.

איש רב פעלים הוא השר קרא. אולי עוד לא הגיע הזמן לחשוף את כל פעלו למען המדינה, החל מחשיפת רובוטים זעירים שיחסלו ראשי ארגוני הטרור בבונקרים ובמנהרות וכלה בגילוי המרעיש של הסיבה לרעידת האדמה באיטליה - הצבעה אנטי ישראלית באונסקו.

אולי בכל זאת כדאי לשוב ולהזכיר נשכחות מעלילות השר המדובר.

בשנת 2013 העתיק איוב קרא עבודה והגיש אותה בשמו במסגרת תכנית המנהלים של בית הספר למדיניות ציבורית באוניברסיטת תל-אביב. ד״ר גל אלון, מרצה בתכנית הנ״ל, גילה את התרמית והגיש תלונה בנדון לוועדת המשמעת. לתדהמתו, ד״ר אלון גילה את התרמית כיוון שהוא עצמו היה שותף לכתיבת המסמך שאיוב קרא הגיש כעבודה מפרי עטו. השר קרא בכלל לא קרא. הוא בסה”כ רק העתיק והגיש. לבסוף הוא נדרש לעבור את הקורס בשנית.

דומה גם שהשר קרא רץ למרחקים ומכין את עצמו לגדולות ונצורות בעתיד. הוא הכריז בעבר שהוא רואה את עצמו כשר לענייני ה״ד׳ימים״. כלומר, הגויים בני החסות בממלכה היהודית העתידית. בפגישה עם הרב אורי שרקי יו״ר ברית עולם - המרכז העולמי לבני נוח, הבטיח השר לקדם את עניינם של בני נוח בשיתוף פעולה עם גורמים אחרים כמו חב״ד. לא אחת הוא נוהג לנאום בכנסים של חב״ד וקורא בהתלהבות: ״יחי אדוננו מורנו ורבנו מלך המשיח לעולם ועד.״

יש מי שסבור, כי השר קרא נמצא בתנועת הליכוד במשבצת של נציג המגזר הדרוזי. ובכן, לא דובים, לא חמורים ולא יער. אין לדרוזים יד ורגל בהתנהלותו של השר ה״מהולל״. ואם נשאל את הביטוי החביב שרווח בימינו בתקשורת, הרי שכל הווייתו של השר קרא היא על תקן של ״פייק דרוז״ ותו לא.
*

הארץ
*
באותו עניין: ״חוק הלאום לפח הזבל״

שיתופים



תגובות בפייסבוק:


תגובות באתר:

0 comments:

הוסף רשומת תגובה

בארץ
  • המין האנושי

    השיח האלים חשף לא רק את עומק ההתכחשות בחברה הערבית לעצם קיומה של קהילת להט"ב בתוכה, אלא גם את עומק הפער, שאינו אפשרי לגישור…
    כל הפרטים
  • אשכנזים-ספרדים

    במפגש בין ״המנטליות הספרדית המובהקת״, ובמלים אחרות: השייכות לתרבות אתנית אחרת, נקרא לה - ערבית, לבין ״המנטליות האשכנזית המובהקת״...
    כל הפרטים
  • מלאך המוות

    שנים רבות חלפו ומלאך המוות הגיע לבסוף ליטול את נשמתו של יעקב. פנה אליו יעקב בטרוניה: הלא ביקשתי ממך לשלוח לי שליח לפני המוות ואתה הבטחת לקיים... כל הפרטים
במרחב
  • חמאס בשירות ישראל

    לו ניחנו הפלסטינים בדמיון פוליטי ומדיני פורה, הם היו בוחרים במרוואן ברגותי כיורש לנשיאות פלסטין, ובסלאם פיאד לראשות הממשלה.
  • ישראל כמדינה ערבית

    ישראל הערבית", זו שגיליתי בימי התיכון, אינה שונה בהרבה מישראל היום, תרתי משמע.
    כל הפרטים
 
קוראים ותגובות